Direct contact? 088 - 52 86 310

Bereikbaar van 08:30 - 17:30

Meest gestelde vragen

1 Wat zijn de levertijden?
Bent u benieuwd wanneer u uw pakket ontvangt? Hieronder vindt u een overzicht van onze levertijden:
Voorradige artikelen
Werkdagen: Voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis

Bij niet voorradige artikelen 
Levertijd 2-14 werkdagen

Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk door ons verzonden, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen.
- Voor Nederland geldt dat 98% van alle bestellingen de volgende dag worden afgeleverd.
- Voor België geldt dat 90% van alle bestellingen de volgende dag worden afgeleverd.
- Voor Duitsland en andere EU landen geldt een levertijd van 2-5 werkdagen.

2 Hoe gaat verzending?
Verzending doen wij via DHL. Met deze koerier vertrouwen we erop uw bestelling op zorgvuldige wijze op het juiste adres af te leveren.

3 Kan ik de producten ook afhalen?
Wilt u uw bestelling graag afhalen op een door u gekozen moment op een plaats die u goed uitkomt? U kunt dan in de winkelwagen kiezen voor de optie ‘’Ophalen bij PostNL’. Wanneer u voor 15:00 uur heeft besteld, kunt u uw pakket de volgende werkdag om 16:00 uur afhalen bij het door u geselecteerde afhaalpunt.

4 Betaal ik verzendkosten?
Alle bestellingen binnen de Benelux leveren wij gratis bij een besteding boven de €100,-. Besteedt u minder dan €100,- dan betaalt u binnen de Benelux €9,95 aan verzendkosten. Bij bestellingen in de overige EU-landen zijn de tarieven op aanvraag. Voor meer informatie kunt u altijd bellen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 52 86 310.

5 Hoe kan ik iets retourneren?
Bent u niet helemaal tevreden met het bestelde product, niet de juiste kleur, heeft u een maat verkeerd ingeschat? Het kan allemaal gebeuren. Geen probleem.

5.1 Ruilen en / of terugsturen is voor eigen rekening.
5.2 Kiest u voor ruilen, dan heeft u het nieuwe product bijna altijd de volgende werkdag al in huis
5.3 Kiest u voor retour sturen, dan storten wij het geld binnen 2-3 werkdagen terug op uw bankrekening, creditcard of paypal account.

6 Hoe zit het met garantie?
Onderstaand vindt u een beschrijving van de afhandeling van garantie aanvragen. 

7 Wat is de wettelijke garantie?
Op ieder artikel geldt dat u recht heeft op wettelijke garantie, deze garantie houdt in dat een product bij levering in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. 

8 Uitsluitingen garantie
Bij ieder product wordt de garantietermijn weergegeven, ook wel genoemd de fabrieksgarantie. Deze garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product. 

9 Defect binnen garantietermijn
Wanneer een door u besteld product defect gaat binnen de garantietermijn, neemt u dan contact met ons op. Defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is wordt het product door ons vervangen. Kan het product niet meer geleverd worden, dan bieden we u een gelijkwaardig product aan of ontvangt u uw geld terug.

10 Garantie afhandeling
Neem voor garantie aanvragen contact met ons op via e-mail op: [email protected]
Wilt u in deze email de volgende gegevens vermelden:

10.1 Uw naam
10.2 Uw adresgegevens
10.3 Uw telefoonnummer
10.4 Uw ordernummer
10.5 Korte beschrijving van het probleem
10.6 Indien mogelijk voorzien van foto's

U kunt uw garantie aanvraag ook schriftelijk indienen op onderstaand adres:

Laundry Shop
Coevorderweg 14
7783 BE Gramsbergen
Nederland

Onze klantenservice zal na ontvangst van uw e-mail of brief contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw garantie aanvraag.